.:: Your Adversing Here ::.

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد امير تتلو با نام بن بست

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد امير تتلو با نام بن بست

امير تتلو - بن بست

مشاهده ادامه مطلب آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد امير تتلو با نام بن بست

بانک کامل اس ام اس های فارسی با نرم افزار SMS قائمیه

آیا تا به حال فکر کرده اید زمانی را که باید صرف پیدا کردن اس ام اس های جدید و گوناگون به مناسبت های مختلف تلف کنید چقدر است؟ و حتی برای یک اس ام اس جوک یا … برای دوستان خود باید چقدر زمان صرف نمایید؟ نرم افزار بانک اس ام اس قائمیه یک بانک اس ام اس بزرگ بصورت جاوا می باشد که شما را از سردرگمی و اتلاف وقت نجات می دهد. با استفاده از این نرم افزار در موبایل خود می توانید در عرض چند ثانیه در مناسبت های مختلف برای دوستان خود اس ام اس ارسال کنید. بخش های مختلف این نرم افزار را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.

 

http://www.pic.iran-forum.ir/images/ibfb2okmz5f9dz5xdhf.jpg

مشاهده ادامه مطلب بانک کامل اس ام اس های فارسی با نرم افزار SMS قائمیه

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی McAfee Offline Update


http://www.pic.iran-forum.ir/images/6lyruxn48w452lwltr29.jpg
تاریخ آپدیت: 1390.06.20- 11.09.2011
شماره آپدیت: 6466

مخصوص نرم افزارهای: McAfee VirusScan 8

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی McAfee است که قطعآ اکثر شما AntiVirus و سایر نرم افزارهای امنیتی این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آن نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت مکافی در حدود 70 تا 80 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت McAfee این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

مشاهده ادامه مطلب دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی McAfee Offline Update

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Offline Update


http://www.pic.iran-forum.ir/images/ntof2zx70v36z1s79dxw.jpg

تاریخ آپدیت: 1390.06.20 - 11.09.2011
مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2012, 2011 and 2010

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کاسپراسکای در حدود 90 تا 100 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

مشاهده ادامه مطلب دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Offline Update

دانلود کلید های آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Keys


http://www.pic.iran-forum.ir/images/e5zcfgigwauyjdg0rhy8.jpg
تاریخ انتشار: 1390.06.21 - 12.09.2011
مخصوص نرم افزارهای: Kaspersky Anti-Virus / Internet Security 2012, 2011, 2010, 2009 and 2008

همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف Kaspersky استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Anti-Virus و Internet Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین Key آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين کلید ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Key های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از کلید های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم. این Key ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اینترنت سكيوریتي كاسپراسكای کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود و آموزش استفاده از کلید ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلید های آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Keys

دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and Password


http://www.pic.iran-forum.ir/images/ifwnqhs5fjuk9pfeutfx.jpg

تاریخ انتشار: 1390.06.21 - 12.09.2011
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

همانطور که مي دانيد براي داشتن یک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف ESET استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Antivirus و Smart Security این شرکت بايد قبل از آپديت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين یوزرنیم و پسورد ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید. در پست امروز وب سایت میهن دانلود مجموعه ای از یوزرنیم و پسورد های جدید و قانونی نرم افزارهای امینتی شرکتESET را برایتان آماده کرده ایم. این Username و Password ها با نسخه های مختلف آنتی ویروس و اسمارت سكيوریتي ESET کاملآ سازگار بوده و شما میتوانید از آنها به عنوان مجوز برای آپدیت نرم افزار امنیتی سیستم خود استفاده کنید.
جهت دانلود یوزرنیم و پسورد ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مشاهده ادامه مطلب دانلود یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Username and Password

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Offline Update


http://www.pic.iran-forum.ir/images/e25jhhnu9z7zugy7ur1.jpg
تاریخ آپدیت: 1390.06.21 - 12.09.2011
شماره آپدیت: 6454
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است که قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET در حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

مشاهده ادامه مطلب دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Offline Update

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.10 Final

http://www.pic.iran-forum.ir/images/1tphqlk5m2cqg3b17e7.jpg
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

مشاهده ادامه مطلب دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.10 Final

دانلود نرم افزار ورود به ويندوز با تشخيص چهره VeriFace Recognition 2011

http://www.irupload.ir/images/tb185dgj99me2c0mawa3.jpg
| نرم افزار امنیتی تشخیص چهره برای ورود به ویندوز همراه با فيلم آموزش استفاده از برنامه |

در اين پست وب سايت همه دانلود نرم افزاري را با عنوان VeriFace Recognition برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قوي ترين نرم افزارهاي امنيتي در جهان به شمار ميرود که از تکنولوژي هوش مصنوعي VeriFace پشتيباني مي کند. در واقع سيستم هايي که براي محافظت از اطلاعات خود از اين تکنولوژي استفاده مي کنند داراي بالاترين ضريب امنيتي هستند چرا که تنها را ورود به اين نوع سيستم ها تشخيص چهره صاحب سيستم است. به عبارت ديگر وقتي شما نرم افزار را بر روي ويندوز نصب کنيد ابتدا چهره شما توسط برنامه اسکن مي شود و جزئيات آن درون برنامه ثبت و ذخيره مي گردد. سپس هر زمان که بخواهيد وارد ويندوز شويد ابتدا بايد چهره شما توسط نرم افزار شناسايي شود تا اجازه ي ورود به ويندوز توسط نرم افزار صادر گردد. اين برنامه مانند يک قفل امنيتي بسيار حرفه اي عمل مي کند که کليد آن چهره ي افراد مي باشد.

 

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
-

تشخيص چهره براي ورود به ويندوز.


-

پشتيباني از تکنولوژي VeriFace.


-

امنيت بسيار بالا اطلاعات.


-

سازگار با ویندوز های مختلف.


-

و ...

مشاهده ادامه مطلب دانلود نرم افزار ورود به ويندوز با تشخيص چهره VeriFace Recognition 2011

دانلود مستند سفر به سیارات – A Traveler’s Guide To The Planets 2010

 

A Traveler's Guide To The Planets BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|برای اولین بار با کیفیت اوریجینال HD 720P با حجم ۲٫۵ گیگابایت هر قسمت|

|هر هفته ، ۳ قسمت از این مستند افزوده خواهد شد|

http://www.irupload.ir/images/dha0rjjhk8xsoebasxgw.jpg

نام مستند:  A Traveler's Guide To The Planets – راهنمای سفر به سیارات

سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ × 6 دقیقه
حجم: ۳۰۰ × 6 مگابایت
کیفیت: BDRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : آیا تا کنون مشتاق به دیدن مستندی کامل از هر نظر در مورد سیارات منظومه شمسی بوده اید ؟ آیا می خواهید بدانید که چه چیزی در ورای این سیارات وجود دارد و سرانجام زندگی امروزی بشر چیست ؟ کمپانی نشنال جیاگرفیک با صرف هزینه ای بی نظیر ، مستندی را در زمینه سیارات منظومه شمسی آماده کرده است که در هر قسمت ، به بررسی یک سری از سیارات به طور تخصصی می پردازد. این مستند ۶ قسمتی ، با استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های انیمیشن سازی دنیا ساخته شده است و …

مشاهده ادامه مطلب دانلود مستند سفر به سیارات – A Traveler’s Guide To The Planets 2010

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد