.:: Your Adversing Here ::.

طراحی فوق حرفه ای ۳بعدی خانه با Ashampoo Home Designer Pro 1.0.1

Ashampoo Home Designer Pro 1.0.1 نام نرم افزار حرفه ای برای طراحی های ۳بعدی حرفه ای شما می باشد. توسط این نرم افزار می توایند خانه ای را که در صدد طراحی و یا ساخت آن برآمده اید را ، بدون حتی خرج یک ریال ببینید و اگر عیب و یا نقصی در آن مشاهده نمودید ، آن را برطرف نمایید. زاویه دید پرسپکتیو از درون و خارج خانه این کمک را به شما می کند تا از اشتباهات سنگین شما در پروژه واقعی جلوگیری شود. نمایی که شما توسط این نرم افزار بدست می آورید ، کاملا با آنچه که در صفحه رسم کرده اید تفاوت دارد ، می توانید بفهمید که کجاهای کار ایراد دارد و کجاها پاسخگو نیست. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایشو چرخش تصویر مشاهده کند. در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی نیز به منظور سهولت در امر طراحی برای کاربر محیا شده است. رابط گرافیکی مناسب به منظور استفاده راحت از نرم افزار ، قابلیت لایه بندی پروژه و … نیز ار دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی نمای داخلی و قابلیت اضافه نمودن وسایل به نماهای داخلی منازل از ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار می باشد. این برنامه محصولی از Ashampoo Software می باشد. این نرم افزار شما را از خرج های بیهوده توسط اشتباهات نجات میدهد ! . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت همه دانلود دریافت نمایید .

مشاهده ادامه مطلب طراحی فوق حرفه ای ۳بعدی خانه با Ashampoo Home Designer Pro 1.0.1

دانلود رایگان بازی Pro Cycling Manager 2011

                         http://www.irupload.ir/images/uf3mawfdsvlhti4auh42.jpg
نام بازی: Pro Cycling Manager 2011
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
سال انتشار: June 23, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:دارد


Pro Cycling Manager 2011 نام یکی از جدیدترین بازی های تازه منتشرشد در تاریخ 23 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی Focus منتشر و توسط کمپانی Cyanide ساخته و حمایت شد .شرح و نقدی کوتاه بر بازی : With Pro Cycling Manager یک فوق العاده زیبا میباشد که در سبک ورزشی /بای کینگ میباشد .این بازی در جریان تورهای جهانی فرانسه 2011 رخ میدهد. تجربه یک فصل استثنایی در راس یکی از تیم های رسمی سال 2011 باشید. این بازی شما را در قلب بزرگترین چالش هایی مانند دوچرخه سواری در تور فرانسه یا La Vuelta قرار می دهد.قطعا تا کنون چنین بازی ای ندیده اید.بازی آنقدر واقعی به نظر میرسد که گویا در حال مشاهده فیلم میباشید. طیف گسترده ای از پیشرفت هایی که گیمر می پسندد در این بازی مشاهده شده است. گرافیک زرق و برق دار با مدل های جدید دوچرخه سوار، طبیعت ، مناظر و جلوه های ویژه،زابط کاربری جدید ، گرافیک خیره کننده و... گویای تغیرات همه جانبه در این بازی میباشد.دوربین این بازی یکی از ویژگی های شگفت انگیز آن میباشد.
دانلود رایگان بازی Pro Cycling Manager 2011 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

مشاهده ادامه مطلب دانلود رایگان بازی Pro Cycling Manager 2011

دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD

http://www.irupload.ir/images/dsbemryv3kxxt128zjwg.jpg
فیلم مستند ماه ،برای اولین بار با کیفیت XviD

با مستندی در مورد دنیای فضا و کهکشان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مستند در مورد قمر زمین ( ماه ) می باشد.
ماه تنها قمر سیارهٔ زمین است. هنگام شب ، گاهی ماه به صورت کامل و گاهی نیمه در آسمان نمایان است.از گذشته تا کنون انسان به فکر سفر به ماه بوده است.میانگین فاصله ماه تا زمین ۳۸۴٬۴۰۳ کیلومتر و قطر ماه ۳٬۴۷۶ کیلومتر است. کره ماه نزدیکترین جرم آسمانی به زمین محسوب می‌شود. مهتاب نوری ست که از خورشید آمده و از سطح ماه رو به کره زمین بازتابانده شده. نور تقریباً در مدت ۱٫۳ ثانیه فاصله بین زمین تا ماه را طی می‌کند. نشانهٔ نجومی ماه ☾ است.
در سال ۱۹۶۹ سازمان ناسا اعلام کرد که نخستین فضانوردان به نام‌های نیل آرمسترانگ و باز آلدرین در قالب پروژه آپولو بر سطح ماه فرود آمدند.
نیم‌کره‌ای از ماه به طور دائمی رو به زمین قرار دارد که سمت پیدای ماه نامیده می‌شود. نیمه پنهان ماه را سمت پنهان ماه می‌نامند. ماه هر سال ۲ سانتیمتر از زمین دور می‌شود
بر خلاف زمین، ماه نه دارای آب است، نه هواکره، نه زندگی و نه میدان مغناطیسی. نمی‌توان گفت که ماه کاملاً غیر فعال است، زیرا «ماه لرزه» را باید نشانه‌ای از وجود نوعی حرکت در درون آن دانست. قطعاً ماه در دوران گذشته، آتشفشانهایی داشته است؛ اما غالب حفره‌هایی را که در آن می‌بینیم، نتیجه اصابت سنگهای آسمانی در اولین روزهای شکلگیری آن است. بعضی از این حفره‌ها عظیم اند عمق حفره نیوتون ۸٬۰۰۰ متر است. هنگامی که سفینه فضایی شوروی به نام لونا ۳ از پشت ماه عکس گرفت، دانشمندان دیدند که روی پنهان ماه درست مانند روی آشکار آن نیست. در آنجا، تعداد حفره‌ها بسیار بیشتر بود؛ اما به طور کلی، از حفره‌های روی آشنای ماه کوچک‌تر بودند.
در این مستند درباره موضوع تسلط انسان ها بر ماه صحبت شده است که به زودی در آینده جنگی بزرگ ، برای تسلط بر ماه و زندگی در آن بین انسان ها رخ خواهد داد

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

مشاهده ادامه مطلب دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD

دانلود مجله PC World July 2011

http://www.irupload.ir/images/xanj7sk2u9wpzswt9vzx.jpg

نام مجله:  PC World
شماره: July 2011
نویسنده: گروه PC World
تعداد صفحات: 112
فرمت مجله: PDF

توضیحات:
اکثر شما با بزرگترین مجله تکنولوژی و کامپیوتر در دنیا یعنی PC World Magazine آشنا هستید. این مجله حجیم هر ماه منتشر می شود و شامل صدها صفحه اخبار دنیای تکنولوژی، معرفی قطعات کامپیوتری، معرفی لپ تاپ و دستگاه های شخصی همچون تبلت پی سی و گوشی موبایل بهمراه قیمت آنها، معرفی نرم افزارهای روز دنیا و آنتی ویروس های قدرتمند، لوازم جانبی کامپیوتر مانند چاپگر و اسکنر و ...، مقایسه و بررسی قطعات کامپیوتری مانند CPU و Graphic ، معرفی تجهیزات و ادوات شبکه های کامپیوتری و هر آنچه شما نیاز به دانستن دارید می باشد. این ماه نسخه July این مجله که شامل آخرین مطالب و اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد را برایتان آماده کرده ایم.

برخی از مطالب این ماه:
- اطلاعات شما در ریسک است!
- چگونه تلفن شما شرمنده شما می شود!
- سخت افزارتان را هک کنید
- بهترین نرم افزارهای ابری
- برترین تلفن ها
- و ...

برای دانلود رایگان مجله"PC World July 2011" از همه دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

مشاهده ادامه مطلب دانلود مجله PC World July 2011

دانلود مجله Mac Life July 2011

http://www.irupload.ir/images/xtju8yvve0c5g0vrid0q.jpg

نام مجله: Mac Life
شماره: July 2011
تعداد صفحات: 100
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: انگلیسی

توضیحات:
Mac Life یک مجله پرطرفدار آمریکایی است و هرماه منتشر میشود این مجله فقط بر روی سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت اپل مکینتاش تمرکز کرده. در این مجله میتوان درباره نرم افزارها  و سایتهای مفید، نقد و معرفی، بازیهای جدید، دستگاه های جدید و ... این شرکت بزرگ خواند. نسخه July این مجله پرطرفدار با مطالب جالب و جدید آماده شده است.

برخی از عناوین این ماه:
- راهنمای کامل Ram در کامپیوترهای مک
- آیا تلفن های 4G واقعا سریع هستند؟
- نمایان سازی قابلیت های مخفی Iphone و Ipad
- شانزده عدد از بهترین راهکارها برای رفع مشکلات مک
- و ...

برای دانلود رایگان مجله "Mac Life July 2011" از همه  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 

 

مشاهده ادامه مطلب دانلود مجله Mac Life July 2011

دانلود مجله PC Gamer July 2011

  • 20 / 4 / 1390برچسب:,
  • <-CategoryName->


                          http://www.irupload.ir/images/gnzdn8odnyc2d9s47h8k.jpg

نام مجله: PC Gamer
شماره: July 2011
نویسنده: گروه PC GAMER
تعداد صفحات: 130
فرمت مجله: PDF
زبان مجله: انگلیسی

توضیحات:
شعار مجله ای که هم اکنون پیش روی شماست " The World's Number 1 PC Games Magazine " است که خواندن این عنوان گیمر های کنسول PC را به وجد خواهد آورد. این مجله بسیار پرطرفدار هر ماه منتشر شده و شامل بررسی، نقد، تصویر و ... از بازیهای کنسول کامپیوتر یا PC است و بصورت کاملاً تصویری و با کیفیت عالی منتشر میشود. اینبار نسخه July این مجله پرمحتوا را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. امیدواریم مورد استفاده گیمرهای عزیز قرار گیرد.

برخی از عنوان های این ماه:
- نقد و بررسی بازی Assassins Creed Revelations
- بررسی داستان بازی Star Wars : The Old Republic
- نبرد BF3 وMW3
- بررسی بخش آنلاین بازی Ghost Recon: Future Soldier
- بررسی بازی Driver : San Francisco
- و ...

برای دانلود رایگان مجله PC Gamer July 2011 از همه دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود مجله PC Gamer July 2011

دانلود مجله Xbox World 360 July 2011

 


                                 http://www.irupload.ir/images/tzrklifm9s5rpp62lpcm.jpg

نام مجله:  360 Xbox World
شماره: July 2011
نویسنده: گروه Xbox World 360
تعداد صفحات: 150
فرمت مجله: PDF
زبان مجله: انگلیسی

توضیحات:
حتماً شما هم با کنسول بازی مایکروسافت یعنی Xbox360 آشنا هستید. یک کنسول قدرتمند برای اجرای بازیهای رایانه ای با توان گرافیکی بالا که هم اکنون جزء برترین کنسولهای موجود در بازار است. مجله Xbox World 360 که هر ماه منتشر میشود شامل نقد، بررسی، مقایسه، معرفی و... از بازیهای این دستگاه است. مجله موجود بی شک اولین و برترین مجله در مورد Xbox360 در جهان می باشد و با کیفیت بسیار عالی و کاملاً تصویری و زیبا ارائه میشود که با همان کیفیت برای علاقه مندان به بازیهای رایانه ای آماده شده است. این ماه نسخه July این مجله پرمحتوا برای کاربران عزیز میهن دانلود آماده شده است.

برای دانلود رایگان مجله "Xbox360 World" ازهمه  دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

مشاهده ادامه مطلب دانلود مجله Xbox World 360 July 2011

دانلود کتاب قوانین جهانی موفقیت

http://www.irupload.ir/images/1mmiq4pf4h5qdakv1jz7.jpg

نام کتاب: قوانین جهانی موفقیت
نویسنده: برایان تریسی
تعداد صفحات: 126
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
هر یک از کتاب های کوچک بزرگ درباره ی یکی از موضوعات اساسی زندگی مطالب اصلی چندین کتاب بزرگ و راهنمایی های ارزشمند دانشمندان و متفکران بسیاری را از سراسر جهان و از گذشته تا امروز در کتابی کوچک جمع می کند. این کتاب ها که در ظاهر کوچک و در باطن بزرگ هستند از حاشیه روی خودداری کرده و با زبانی روشن اصول مهم و نکات کاربردی را ارائه می کنند. هر چند هر کدام از این گفتارهای کوتاه به تنهایی نیز راهگشاست، اما عدم تضاد و هماهنگی میان آن ها نشان می دهد که همگی عناصر یک نظام هستند. همان نظامی که همه ی انسان های موفق دانشته یا ندانسته از آن پیروی می کنند و میزان موفقیت هر کس در زندگی بستگی به میزان هماهنگی وی با این نظام دارد. از این رو، درک و به کارگیری این راه کارها می تواند زندگی هر یک از ما را کاملا دگرگون کند.

فهرست مطالب:
- قانون علت و معلول
- قانون ذهن
- قانون عینیت یافتن ذهنیات
- قانون رابطه ی مستقیم
- قانون باور
- قانون ارزش ها
- قانون انگیزه
- قانون فعالیت ذهن ناخودآگاه

برای دانلود رایگان کتاب "قوانین جهانی موفقیت" از همه دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 

مشاهده ادامه مطلب دانلود کتاب قوانین جهانی موفقیت

دانلود کتاب آموزش آشپزی ( شیرینی و کیک و دسر و مربا)

  • 20 / 4 / 1390برچسب:,
  • <-CategoryName->

                            http://www.irupload.ir/images/ieevcbs4puzema97cjet.jpg

نام کتاب: آموزش آشپزی-شیرینی، کیک، دسر و مربا
نویسنده: گروه ویستا
تعداد صفحات: 532
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب آموزش آشپزی که برایتان آماده شده متشکل از آموزش پخت صدها مدل شیرینی، کیک، دسر و انواع مربا می باشد که توسط تیم مجله ویستا دستورات پخت و مواد مورد نیاز این غذاها تهیه و جمع آوری شده است. با خواندن کتاب و تهیه مواد مورد نیاز براحتی می توانید معروفترین یا ساده ترین کیک ها و شیرینی ها را آماده کنید و بهترین دسرها را در مهمانی ها ارائه دهید.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش آشپزی- شیرینی، کیک، دسر و مربا" ازهمه  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کتاب آموزش آشپزی ( شیرینی و کیک و دسر و مربا)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن گیسو کمند Tangled 2010

 

Tangled BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

 

http://loxblog.ir/upload/s/smstab/image/tangled-cover.jpg

 

نام انیمیشن: Tangled – گیسو کمند

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۴۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن فوق العاده زیبا و دیدنی گیسو کمند (Tangled) داستان شاهزاده ای می باشد که در قلعه خود اسیر شده. ناگهان این شاهزاده زیبا روی که دارای گیسوانی بسیار بلند می باشد ، عاشق پسری شده که سارق بوده و تنها راه رسیدن به این پسر ، فرار از قصر می باشد و …

مشاهده ادامه مطلب دانلود دوبله فارسی انیمیشن گیسو کمند Tangled 2010

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد