.:: Your Adversing Here ::.

نسخه جدید Google Maps v5.7 با قابلیت دانلود نقشه و استفاده آفلاین برای اندروید

امروز در سایت دانلود ها نرم افزاری محبوب برای گوشی های اندروید را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار اندروید Google Maps v5.7 می باشد . به جرأت  می توان گفت که کمتر کسی است که نام این نرم افزار را نشنیده باشد . این بار گوگل در نسخه جدید این برنامه قابلیتی را به آن  افزوده که شاید خواسته خیلی از کاربران به خصوص کاربران ایرانی است . این قابلیت جدید ، افزدودن امکان دانلود نقشه شهر مورد نظر و استفاده از آن به صورت آفلاین می باشد . بدین صورت که شما نقشه شهر مورد نظر خود را انتخاب و از طریق همین نرم افزار دانلود می کنید . بعد از آن قادر خواهید بود تا از نقشه به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت استفاده نمایید . این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

http://loxblog.ir/upload/s/smstab/image/Google-Maps-v5_7_0.jpg

 

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google Maps v5.7 :


- نمایش نقشه ها بصورت دو بعدی و سه بعدی 

- امکان دانلود نقشه شهر و نقاط مورد نظر و استفاده از نقشه یه صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

- مکان یابی با استفاده از GPS و اینترنت 

- جهت یابی و ترسیم مسیر پیشنهادی برای رسیدن به مقصد 

- جستجوی مکانهای مورد نظر

- لایه های مختلف با امکان نمایش یا عدم نمایش

- علامت گذاری نقاط مورد علاقه روی نقشه 

- پشتیبانی از سرویسهای Street View و My Tracks

 

مشاهده ادامه مطلب نسخه جدید Google Maps v5.7 با قابلیت دانلود نقشه و استفاده آفلاین برای اندروید

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

http://loxblog.ir/upload/s/smstab/image/DeathlyHallows-Part2-Cover-Small.jpg

مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

دانلود مستند تراژدی تمساح – The Tragedy Of The Kruger Crocodiles

 

Predator CSI: The Tragedy Of The Kruger Crocodiles HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|به همراه کیفیت اوریجینال مستند ، با حجم ۱٫۶ گیگابایت|

 

http://loxblog.ir/upload/s/smstab/image/predators-csi-cover.jpg

 

نام مستند:  Predator CSI: The Tragedy Of The Kruger Crocodiles

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۳۰۰/۱۶۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : تمساح ها ، همواره حیواناتی می باشند که گونه های خاص آن ها در زمین بسیار نایاب می باشند. در سال ۲۰۰۸ ، بیش از ۲۰۰ گونه از تمساح در پارک بین المللی کروگر در افریقای جنوبی وجود داشتند ، اما امروزه اکثر این تمساح ها کشته شده اند ! چه چیزی این تمساح ها را از پا درآورده است ؟ و …

مشاهده ادامه مطلب دانلود مستند تراژدی تمساح – The Tragedy Of The Kruger Crocodiles

دانلود کتاب Street Talk - How to Speak & Understand American Slang

  • 19 / 4 / 1390برچسب:,
  • <-CategoryName->

 

 

http://www.irupload.ir/images/fbfrqsgf11nck18pit5r.jpg

نام کتاب: دانلود کتاب American Street Talk
نویسنده: Burke David
تعداد صفحات: 322
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: انگلیسی/فارسی

توضیحات:
کتاب آماده شده شامل صدها اطلاح پرکاربرد در زبان انگلیسی/آمریکایی می باشد و همانطور که از عنوانش پیداست "چگونه زبان عامیانه آمریکائی را درک و صحبت کنیم" کاملاً به آموزش زبان عامیانه آمریکا و اصطلاحات آن می باشد که معمولاً در کتاب های معمولی یا رسمی آموزش داده نمی شود. کتاب شامل ده درس می باشد که از ابتدای کتاب بصورت انگلیسی و داستان وار شروع می شود و در پایان ترجمه ی کامل تمام درسها و تلفظ ها و اصطلاحات درس ها توسط آقای فرزان سجودی آمده ترجمه شده است که کار را برای یادگیری بسیار آسان می کند.
برای دانلود کتاب رایگان "American Street Talk" از همه دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 

 

 

مشاهده ادامه مطلب دانلود کتاب Street Talk - How to Speak & Understand American Slang

پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.6

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  3.6 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Balls: Nike Total 90 Seitiro Plain, EPL, LC, LFP & Hi-Vis; New ball previews
Boots: Nike new Tiempo Legend, CTR360 Maestri, Mercurial Vapor, Total 90 Laser
Copa America 2011: Full correct squads
Faces: More than 300 new faces in faceserver
Kits: Aachen, Arsenal, Aston Villa, Atletico, Barcelona, Bochum, Bolivia, Bremen, Colombia, Costa Rica, Duisburg, Ecuador, Everton, Fulham, Hannover, Hertha BSC, Lazio, Lyon, Milan, Newcastle, Paraguay, Rangers, Real Madrid, Real Sociedad, Stuttgart, Tottenham, Union Berlin, Villarreal, West Ham
Other: Corrected CL, CL playoff, EL, Supercup & Club WC in ML; Updated team rankings for 11/12
Teams: Eintracht Braunschweig, Hansa Rostock & Dynamo Dresden (default switch)
Transfers: Up to 08/07/11 for big leagues, some for Other Teams

 

مشاهده ادامه مطلب پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.6

دانلود کلاه قرمزی 90

  • 17 / 4 / 1390برچسب:,
  • <-CategoryName->

http://up.iranblog.com/images/0xelnyfywcx9bzsm5ls4.jpg

مجموعه برنامه "کلاه قرمزی" محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شد. عروسک خاطرانگیز "کلاه قرمزی" به همراه پسرخاله، پسرعمه زا، آقای مجری و میهمانان برنامه با ایجاد فضای مفرح و شاد در ایام نوروز، شادی بخش خانواده های ایرانی بودند.
کلاه قرمزی با تمام جذابیتهای و شیطنت های بامزه اش و ابراز علاقه به بچه ها، تلویزیون و آقای مجری علاوه بر ایجاد روحیه شاد در کودکان، سبب ایجاد حس نوستالیژیک در بزرگترها نیز شد.

عوامل مجموعه کلاه قرمزی عبارتند:
کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:میثم کزازی، طراحی و ساخت عروسکها: مرضیه محبوب، گروه عروسک گردانی: دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امین سلطان احمدی،بنفشه صمدی و محمد لقمانیان، صدای عروسک ها: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بهادر مالکی و محمد بحرانی، طراحی صحنه: مجیدمیرفخرایی، موسیقی: محمدرضا عقیلی، مدیر فیلمبرداری: فرشید رسولی،مدیر صحنه: میلاد کزازی،طراحی لباس: ژاله آنت، گروه تصویربرداری و نور: فردین رحیمی، محمد رضایی، صدابردار: سید محمود کاشانی، مدیر تولید: بهروز صد خسروی.

مجموعه پیش رو 15 قسمت این برنامه پر طرفدار است که توسط یکی از کاربران سایت ارسال شده است و در دو کیفیت پایین(حجم کم) و بالا(حجم زیاد) جهت دانلود آسان تر در اختیار شما قرار گرفته است.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلاه قرمزی 90

دانلود نرم افزار Orbit Downloader v4.1.0.2 Final

http://loxblog.com/upload/s/smstab/image/Orbit_Downloader_v4_1_0_2_Final_www_MihanDownload_com.jpg

در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرم افزاری را برايتان آماده کرده ايم که در زمينه مديريت دانلود فايل از اينترنت به شما کمک ميکند. نرم افزارorbit download يکي از نرم افزارهاي بسيار خوب مديريت دانلود فايل از اينترنت به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد فايل هاي دلخواه خود را از سايت هاي مختلف اشتراک گذاري فايل دانلود کنيد و همچنين در مدت زماني که فايل در حال دانلود است با کمک اين برنامه بر روي آن مديريت نماييد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار بهره گيري از تکنولوژي P2P برای دانلود فايل هاست که با استفاده از آن فايل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسيم بندي مي شوند و اين عمل سبب افزايش سرعت دانلود تا 500 در صد ميگردد. از اين نرم افزار ميتوان در مرورگرهاي معروفي همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنين اين برنامه از پروتکل هاي HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتيباني مي کند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

مشاهده ادامه مطلب دانلود نرم افزار Orbit Downloader v4.1.0.2 Final

دیوار آتش قدرتمند Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0

نرم افزار فایروال شخصی Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0 یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.

http://loxblog.com/upload/s/smstab/image/Fortnox-Personal-Firewall.jpg

ویژگی های کلیدی Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0 :
رابط بصری مناسب و آسان برای کاربران مبتدی و با تجربه
محافظت از سیستم در برابر حملات داخلی و خارجی
ایجاد ترافیک و بستن راه ورود به سیستم
سیستم پیشگیری از نفوذ دسته جمعی
مرور کلی از تمامی کانکشن های موجود در سیستم
امکانات پیشرفته برای کاربران با تجربه
استفاده از تکولوژی Anti-spoofing
مجهز به تنظیمات به اشتراک گذار پیرینتر و فایلها
مجهز به رابط گرافیکی کاربر پسند
مجهز به آپدیت اتوماتیک
مجهز به سیستم کنترل وب سایت و حتی مسدود کردن آن

مشاهده ادامه مطلب دیوار آتش قدرتمند Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0

ضبط ،پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با jetAudio 8.0.15.1900 Plus VX Portable

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند .محبوبیت نرم افزار JetAudio به قدری پیش رفت تا کمپانی COWON توانست به پشتوانه این نرم افزار اقدام به تولید و عرضه MP3 Player ها و Video Player های سخت افزاری همراه متعددی نماید و هم اکنون به یکی از شرکت های مطرح و پرفروش در این زمینه مبدل گشته است . نسخه ۸٫۰ از نرم افزار JetAudio به تازگی با قابلیت های و امکانات جدیدی عرضه شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم …

http://loxblog.com/upload/s/smstab/image/Cowon-JetAudio.jpg

برخی از ویژگی های جدید در نسخه jetAudio 8.0.15.1900 Plus VX Portable نرم افزار :

- پلاگین قوی کنترل از راه دور نرم افزار

- تبدیل فرمت حرفه ای فرمتهای ویدیویی و صوتی .

- محیط مدیا سنتر اختصاصی

- حالت تولبار پیشرفته

- پنجره و محیط زیبا و جدید نرم افزار

- Tag Editing برای فایل های صوتی و ویدیویی تنها با یک کلیک ساده .

- قابلیت ویرایش همزمان تعداد بیشماری Tag در فایلهای صوتی و تصویری .

- قدرت بالاتر هم در بخش پخش و هم تبدیل فرمت نرم افزار .

- Toolbar چندکاره و قدرتمند تر

-

و بسیاری از تغییرات جزئی و موثر دیگر …

مشاهده ادامه مطلب ضبط ،پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با jetAudio 8.0.15.1900 Plus VX Portable

تبدیل وبکم رایانه به دوربین مداربسته با iSpy 2.0.9.0

iSpy نرم افزاری است که می تواند میکروفون و وبکم شما را به به یک دزدگیر یا جاسوس حرفه ای تبدیل کند. مطمعنا بعضی از افراد می خواهند بفهمند در زمان غیبت آنها چه کسی از کامپیوتر استفاده می کند که به کمک این برنامه می توان به راحتی این کار را انجام داد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که نسبت به صوت یا تصویر حساس می باشد و بلافاصله اقدام به ضبط صدا و تصویر می کند. توسط این نرم افزار می توانید تعیین کنید که در ساعت های معینی در حالت آماده باش قرار داشته باشد و اقدام به فیلم برداری و ضبط صدا کند. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از چندین میکروفون و وبکم می باشد و توانایی ذخیر اطلاعات به فرمتهای AVI و FLV می باشد.

http://loxblog.com/upload/s/smstab/image/iSpy.jpg

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

اتصال چندین دوربین و میکروفن به برنامه

شناسایی , هایلایت و تعقیب هر نو حرکت

امکان دلخواه کردن ناحیه هایی از صفحه دوریبن برای فیلم برداری

شناسایی و ضبط صدا

امکان اجرا هر برنامه ای مانند ارسال ایمیل و یا SMS به شما با شناسایی هر صدا و یا حرکتی

امکان کنترل نرم افزار از راه دور

امکان ایجاد زمان بندی برای ضبط

و بسیاری ویژگی های دیگر

 

مشاهده ادامه مطلب تبدیل وبکم رایانه به دوربین مداربسته با iSpy 2.0.9.0

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد